Türk firma Uzakrota’ya Birleşik Krallık’tan ‘En Etkili Turizm Etkinliği’ ödülü

2010 yılından beri dünyanın önemli turizm teknoloji şirketlerini, operatörleri, otelleri ve havayollarını buluşturan Uzakrota, “En Etkili Turizm Etkinliği” ödülünü aldı.

2018 yılında Hollanda merkezli Bidroom, 2019 yılında Japonya merkezli HİS Travel, 2020 yılında Güney Afrika merkezli Hepstar, 2021 yılında İngiltere merkezli Rent’n Connect ve 2023 yılında Finlandiya merkezli Dealroom tarafından “Dünya’nın En Etkili 10 Turizm Etkinliği”nden biri olarak seçilen Uzakrota’ya Birleşik Kralık merkezli turizm dergisi International Explorer tarafından Avrupa’nın En Etkili Turizm Etkinliği ödülü verildi.

100 Bine Yakın Turizmciyi Bir Araya Getirdi
Uzakrota Kurucusu Gökhan Erdoğan, “bugüne dek toplam 5 kitada 10 ülkede 30 zirve gerçekleştirdiklerini, 100 bine yakın turizm profesyonelini bir araya getirdiklerini; lokal markaları birbirleriyle buluşturarak dünya çapında bir seyahat köprüsü kurduklarını belirterek;

Uzakrota network’unu çeşitli destinasyonlara taşıyarak hem destinasyonların pazarlanmasına yardımcı oluyor hem de mavi okyanus dediğimiz keşfedilmemiş pazarları network’u ile buluşturduğunu. Bu ödülü almalarında emek veren tüm ekibine ve Uzakrota’nın bugünlere gelmesinde destek olan tüm hayal ortaklarına ve partnerlerine teşekkür etti.

28 Kasım’da İstanbul’da
Uzakrota 2025 yılı içerisinde 19 Haziran’da Novotel Kuala Lumpur’da, 30 Eylül’de Sheraton Grand Dubai’de ve Yılın en büyük etkinliğini ise 28 Kasım’da Hilton Bosphorus İstanbul’da gerçekleştirecek.

Kaynak: Turizm Aktüel

  • Related Posts

    Türk Turistlerin Tatil Alışkanlıkları Güncel Araştırmayla Ortaya Çıktı

    Teknolojik gelişmeler tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de turizm sektöründe kuralları baştan yazıyor. Turizm sektöründe faaliyet gösteren markaların ve acentalara veri odaklı bir yaklaşım sunan Yandex Ads, hedef kitleyle ilgili…

    THY’den küresel adım: 200 tur operatörü İzmir’de bir araya geldi

    Türk Hava Yolları (THY)’nın gerçekleştirdiği Connect To Türkiye etkinliği kapsamında, Türkiye’nin kültürel ve turistik potansiyeli dünya genelinde turizm profesyonellerine tanıtıldı. Türk Hava Yolları (THY), Türkiye’nin turizm potansiyelini uluslararası platformda tanıtmak…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir