Turizmciler, “Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti” Konulu Panel Düzenledi

POYD Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Saatçioğlu, tatilcilerin olumlu ya da olumsuz yorumların saniyeler içinde milyonlarca kişiye ulaştığını söyledi.

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) tarafından Antalya’nın Kundu Oteller Bölgesi’nde “Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti: On-line Yorumlar, Hukuki Riskler ve CRM Stratejileri” konulu panel gerçekleştirildi.

Saatçioğlu, konuşmasında, “sosyal medyada itibar yönetimi” ve misafir memnuniyetini konuşmak için bir araya geldiklerini, misafir memnuniyetinin kapsamlı bir kavram olduğunu belirtti.
Artık bu kavramın, dijital dünyada anketlerdeki “Memnun kaldınız mı?” sorusunun çok ötesine geçtiğine dikkat çeken Saatçioğlu, şunları söyledi:
“Dijital dünyamızda misafir memnuniyeti anında görülüyor ve çok hızlı şekilde de paylaşılıyor. Misafir, artık sadece konaklamıyor, olumlu veya olumsuz yorumlarını, bazen manipüle deneyimlerini saniyeler içinde milyonlarca kişiyle paylaşıyor. Bu, gelecek itibarımızı olumlu veya olumsuz etkileyebiliyor. Dolayısıyla olumlu veya olumsuz misafir memnuniyeti, artık sadece hizmet kalitemizi etkilemiyor. Bu, aynı zamanda sonsuza dayalı dijital iz bırakmak demektir.”
Saatçioğlu, bu yeni düzene nasıl uyum sağlanabileceğini konuştuklarını, itibar yönetiminde nelere dikkat edilmesi gerektiğini paylaştıklarını belirtti.

“Negatif yorumlar ,pozitif yorumlara göre 5 kat hızlı yayılıyor”

“On-line İtibar Yönetiminde En İyi Uygulamalar ve Global Trendler” konulu sunum yapan dijital ajans kurucusu Murat Gencer de sosyal medyada kötü yorumların başkaları tarafından hızlı okunduğunu belirtti.
Sorulara en geç üç gün içinde yanıt verilmesi gerektiğini vurgulayan Gencer, “Negatif yorumlar, pozitif yorumlara göre 5 kat daha hızlı yayılıyor” ifadelerini kullandı.
Sunumların sonrasında POYD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ercan Çek moderatörlüğünde panel düzenlendi.

Kaynak: https://www.turizmajansi.com/haber/turizmciler-dijital-cagda-misafir-memnuniyetini-konustu-h68979

Related Posts

Pegasus ve Microsoft Güçlerini Birleştiriyor!

Pegasus Hava Yolları, Microsoft’un bulut tabanlı yapay zeka hizmetleri sayesinde misafir ve çalışan memnuniyetinde önemli ilerleme sağladığını duyurdu. Microsoft, Pegasus’un yapay zeka dönüşümünü ‘mükemmel bir örnek’ olarak gösterdi. Pegasus Hava Yolları, Microsoft ile yaptığı iş birliği kapsamında,…

THY nitelikli turist için rotasını Asya ve Amerika’ya yönlendirdi

THY Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, Asya ve Amerika kıtalarından nitelikli turistleri Türkiye’ye getirmeyi hedeflediklerini söyledi. Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, Japonya’nın ev sahipliği yaptığı Osaka…

One thought on “Turizmciler, “Dijital Çağda Misafir Memnuniyeti” Konulu Panel Düzenledi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir